Педагогічний портрет


1.       Прізвище, ім’я та по батькові: Андріюк Ірина Ярославівна.
2.       Дата народження: 02 жовтня 1984 року.
3.   Освіта, спеціальність за дипломом: повна вища, освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр, 2008 рік, Рівненський державний гуманітарний університет, викладач англійської мови та літератури.
4.        Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): учитель англійської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня №10 міста Ковеля, вул. Міцкевича, 59 а, м. Ковель, Волинська область, 45004, тел.: (03352) 5-32-39, 5-95-51, e-mail: kov10@ukr.net.
5.        Стаж роботи: педагогічний - 6 років;
класним керівником: 2 місяці.
6.        Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
7.    Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження): нагороджена грамотами управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (2013, 2014 рр.), подякою управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (2013р.).
8.    Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник: «Виховання творчої, освіченої, високоморальної та національно-свідомої особистості з чітко визначеною громадянською позицією».
9.  Проблема (тема), над якою Ви працюєте як учитель - предметник: «Використання наочності в процесі розвитку навичок усного мовлення в молодшій школі»
10.    Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: виховні години та години класного керівника, класні збори, диспути, фото-колажі, робота в групах, учнівські проекти, інтелектуальні та ситуативні ігри, інтерв’ю,  анкетування, аналіз ситуацій, учнівські портфоліо, екскурсії, заочні подорожі, стінгазети, використання презентацій та відеороликів. 
11.    Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник: педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського, науково-методичні посібники та фахові журнали ВГ «Основа»: «Виховна робота в школі», «Класний керівник», «Педагогічна майстерня», інтернет-ресурси.
12.    Ваше педагогічне кредо: «Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє!
(В.О. Сухомлинський).
13.    Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет:
Учитель – це величне слово, промовляючи яке, кожна людина уявляє собі педагога, який впродовж шкільних років був для неї взірцем особистості – високоморальної та достойної людини. Учитель – це завжди приклад високої гідності та етичних якостей. Саме таким взірцем для мене став шкільний учитель української мови та літератури, який вселив, тоді ще в дитяче серце, віру в себе та любов до професії педагога, розгледів ту маленьку іскорку освітянського таланту, яку дарував мені Господь. Та за іронією долі, під впливом певних суб’єктивних чинників я обрала для себе дещо іншу спеціальність.
Свою педагогічну діяльність розпочала в якості викладача англійської мови факультету іноземної філології Рівненського державного гуманітарного університету, який з відзнакою закінчила у 2008 році. На даний час, ось уже впродовж  5 років, працюю учителем англійської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 10 міста Ковеля. Педагогічний стаж становить 6 років. За результатами атестації 2015 року встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».
Цьогоріч, я вперше стала класним керівником маленьких п’ятикласників: 18 хлопчиків та 13 дівчаток. Тепер щодня мене зустрічає 31 пара допитливих дитячих оченят, сповнених жаги до знань.  Кожен з них особистість – неповторна, цікава і творча. А моє завдання – підтримати прагнення кожного до творчої діяльності, знайти його особливу творчу стежину.
Одним із найважливіших принципів організації роботи в класі та гармонійного розвитку особистості школяра вважаю безперервну взаємодію школи і сім’ї. Саме тому, активно залучаю батьківську громадськість до навчально-виховної та позакласної роботи.
Для мене, класне керівництво – це можливість черпати сили з джерела відкритої дитячої душі, бути причетною до проблем молодого покоління, бути їхнім порадником,  психологом і другом. Свої стосунки з дітьми та батьками намагаюсь будувати на позитиві. Адже тільки в радості можна відчути силу людяності і доброти, прилучитись до скарбниць народної мудрості та історичної спадщини і стати їх частинкою.
В якості свого педагогічного кредо, я обрала слова В.О. Сухомлинського «Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє».
Оскільки, сьогодні вимогою часу є використання сучасних технологій, у своїй роботі застосовую проектні технології, але перевагу надаю інтерактивній методиці проведення навчальних занять та виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації й диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроків, позакласних заходів.
Про себе можу сказати: така як всі звичайні люди. Люблю щирість і відвертість, терпіти не можу брехню і підлість. В людях більш за все ціную доброту, та й сама намагаюсь бути такою. А ще, люблю осінь і зиму, червоний колір, зоряне небо, щирі посмішки, яскраві вогники в очах і багато хороших людей навколо себе.
Своїм життєвим кредо вважаю слова відомої української поетеси Ліни Костенко: «Я вибрала Долю собі сама. І що зі мною не станеться, – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці».
Вірю, що в майбутньому, мої вихованці виростуть добрими, чуйними людьми, гідно використовуватимуть свої творчі вміння та навички для збагачення культурної й історичної спадщини нашої держави.

Немає коментарів:

Дописати коментар